يکشنبه ، 26 آبان ، 1398
جستجوی خبر
اخبار
کد خبر: 2662   |  دفعات بازدید : 274   |  نظرات : 0 RSS comment feed   |   نسخه چاپی   |   ارسال به دوستان  

فراخوان مناقصه عمومی ایاب و ذهاب دانشجویی

16 شهريور, 1398
مرکز آموزش عالی اقلید در نظر دارد به استناد آئين نامه مالي معاملاتي دانشگاه و موسسات آموزش عالي کشور امور مربوط به ایاب و ذهاب دانشجویی خود را به شرکتها و واحدهای صنفی واجد صلاحیت و مورد تایید مراجع ذیصلاح قانونی باشد واگذار نماید، متقاضیان می توانند از روز شنبه مورخ 98/06/16 لغایت چهار شنبه 98/06/21 با مراجعه به ساختمان مدیریت جهت پرداخت حق ثبت نام به  مبلغ 500,000 (پانصد هزار) ریال  جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس اقلید- خيابان شهید مصطفی خمینی – ساختمان مدیریت- دفتر اموراداری-مالی (آقای میری و قادری) مراجعه نمایند و اسناد و مدارک تکمیل شده را حداکثر تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 98/06/21 تحویل و رسید دریافت نمایند.
سایر شرایط مناقصه به شرح ذیل می باشد:
1. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 200 میلیون ریال که الزاما بایستی ضمانتنامه معتبر بانکی یا چک معتبر بانکهای دولتی باشد.
2. سقف کل مبلغ قرارداد در طول دوره مبلغ 850,000,000 ریال می باشد،
3. مبلغ پیشنهادی بند 2 برای یک دستگاه اتوبوس و یک مینی بوس یا سه دستگاه مینی بوس هیوندا (کاملا در اختیار) می باشد.
4. به پیشنهادات مخدوش یا مشروط مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
5. متقاضيان بايستي پيشنهادهاي خود را در سه پاکت دربسته که به ترتیب شامل: پاکت الف: ضمانتنامه یا چک معتبر بانکی - پاکت ب: حاوي اسناد قبول و پذيرش قرارداد مندرج در آگهي فراخوان مناقصه و مستندات عمومي به مهر مناقصه گر ) کپی شناسنامه و کارت ملی- کارت ماشین- بیمه نامه ماشین – رزمه)- پاکت ج: نامه رسمي ممهور به مهر مناقصه گر و با ذکر قيمت پيشنهادي تحویل نمایند.
6. ضمنا کلیه پاکت های بالا در یک پاکت کلی در بسته و لاک مهر شده ارائه شوند.
7. ارائه گواهی انجام کار مشابه حداقل دو مورد الزامی است که بایستی در پاکت الف ارائه شوند.
8. امکانات موجود در حد ضرورت می باشد که متقاضیان می توانند از نزدیک و حضوری بازبینی نمایند
9. دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار است
10. مدت انجام کار از 98/07/01 لغایت 99/04/15 باشد (با توجه به روزهای کارکرد براساس تشخیص دانشگاه)
11. هزينه چاپ و درج آگهي هاي مربوط به عهدة برندة مناقصه مي باشد.
زمان بازگشایی پاکت ها روز چهارشنبه مورخ 98/06/21 ساعت 10 صبح دفتر اداری و مالی می باشد متقاضیان در صورت تمایل می توانند حضور داشته باشند.
فراخوان مناقصه همزمان در سايت دانشگاه به آدرس www.eghlid.ac.ir نيز قابل دسترسي مي باشد.

دانلود فرم پیشنهاد قیمت



گروه : امور اداری  |  
امتیاز دهی
نظرات
در حال حاظر نظری وجود ندارد. اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: