پیام ریاست مرکز آموزش عالی اقلید به مناسبت آغاز سال تحصیلی

مرکز آموزش عالی اقلید

مطالب مرتبط

photo_2026-06-09_21-12-04

معرفی سرآمدان آموزشی مرکز آموزش عالی اقلید در سال ۱۴۰۴

اخبار

مرکز آموزش عالی اقلید مجوز راه‌اندازی رشته کاردانی امور تربیتی را دریافت کرد

اخبار

جهش عمرانی و بودجه‌ای مرکز آموزش عالی اقلید در سال ۱۴۰۴

اطلاعیه

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع كارشناسى آزمون سراسرى سال تحصیلی 1405-1404

اطلاعیه

اطلاعیه زمان برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول 1405-1404

1767006852-695262846a12b-photo23118162517

اختتامیه مشترک جشنواره‌های حرکت و رویش و هفته پژوهش در مرکز آموزش عالی اقلید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی اقلید، دکتر مهدی زارعی رئیس مرکز، در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فصل بازگشایی مراکز آموزشی و بهار تعلیم و تربیت، ایام عید و سرور است برای همه مشتاقان دانستن، فهمیدن، جستن و یافتن.
با آغاز سال تحصیلی، جوشش دوباره‌ای در مسیر پیشرفت علمی و تعالی فردی و اجتماعی آغاز می‌شود و دانشگاه‌ها به‌عنوان مهد تعلیم و تربیت انسان‌های متعهد و متخصص، پویایی بیشتری می‌یابند.
اینجانب ضمن پاسداشت هفته شکوهمند «دفاع مقدس»، آغاز سال تحصیلی و شروع سالی دیگر در تقویم تعلیم و تربیت را به جامعه دانشگاهی به‌ویژه دانشجویان عزیز و نیز اعضای هیأت علمی و یاوران علمی مرکز آموزش عالی اقلید صمیمانه تبریک می‌گویم و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواهانم.
امیدوارم که حاصل همه تلاش‌های صادقانه و هوشمندانه، ارتقاء دانش و بهروزی مردم و تعالی و پیشرفت برای این مرز و بوم و سربلندی و عزت برای اسلام و مسلمین باشد.

دکتر مهدی زارعی
رئیس مرکز آموزش عالی اقلید

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم