برگزاری جلسه هم اندیشی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید و مرکز آموزش عالی اقلید به مناسبت هفته منابع طبیعی

مرکز آموزش عالی اقلید

مطالب مرتبط

photo_2026-06-09_21-12-04

معرفی سرآمدان آموزشی مرکز آموزش عالی اقلید در سال ۱۴۰۴

اخبار

مرکز آموزش عالی اقلید مجوز راه‌اندازی رشته کاردانی امور تربیتی را دریافت کرد

اخبار

جهش عمرانی و بودجه‌ای مرکز آموزش عالی اقلید در سال ۱۴۰۴

اطلاعیه

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع كارشناسى آزمون سراسرى سال تحصیلی 1405-1404

اطلاعیه

اطلاعیه زمان برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول 1405-1404

1767006852-695262846a12b-photo23118162517

اختتامیه مشترک جشنواره‌های حرکت و رویش و هفته پژوهش در مرکز آموزش عالی اقلید برگزار شد

در هفته ای که به منظور اهمیت منابع طبیعی و لزوم توجه و حفظ آن نام گذاری شده است، تعدادی از کارکنان و کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان اقلید با رئیس و کارکنان مرکز آموزش عالی اقلید طی نشستی صمیمی با هدف تبادل اطلاعات، انتقال تجارب،همکاری و حمایت میان این اداره، بعنوان متولی حفظ و صیانت از منابع طبیعی از یک سو و دانشگاه، بعنوان ارائه دهنده تجربیات و یافته های علمی و پژوهشی برای احیاء و نگهداری این منابع بصورت علمی از سوی دیگر ، برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر مهدی زارعی رئیس مرکز آموزش عالی اقلید ضمن خوش آمد گویی به حضار، طی سخنانی وجود منابع طبیعی و فضاهای سبز را از بزرگترین نعمت های الهی برشمردند و تلاش برای احیاء، حفظ و گسترش آن را از وظایف اصلی انسان ها دانستند تا این میراث عظیم به دست آیندگان برسد. ایشان در ادامه بر لزوم همکاری و ارتباط متولیان حفظ و نگهداری منابع طبیعی با دانشگاه و استفاده از یافته ها و پژوهش های علمی تاکید نمودند، سپس هر یک از حضار به بیان موانع و مشکلات پیش روی منابع طبیعی و آبخیزداری و راه های برطرف نمودن این موانع پرداختند و استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه ها و مراکز آموزشی را در احیاء و گسترش منابع طبیعی و ایجاد پوشش گیاهی متناسب با اقلیم های مختلف را لازم و ضروری دانستند. در پایان جلسه چند اصله نهال در محوطه مرکز آموزش عالی توسط حاضران قرص گردید.