پیام تبریک رئیس مرکز به مناسبت آغاز سال تحصیلی
باسمه تعالی
هلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ (زمر 9)
همانگونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف دانش پژوهان و گسترش دهندگان بینش است.
آغاز سال تحصیلی جدید را به همه ی دانشگاهیان ارجمند، تلاشگران عرصه ی علم و دانش به ویژه دانشجویان جدید که به تازه گی به خانواده ی بزرگ دانشگاهیان خواهند پیوست، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) سال تحصیلی جدید را با رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی و فرهنگی شروع نماییم.
همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس که یاد آور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت است با تجدید میثاقی مجدد با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های با شکوه انقلاب مقدس اسلامی و پیروی از منویات مقام عظمای زعامت و ولایت، حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، تلاش کنیم تا آرمان های بلند انقلاب اسلامی را با همکاری و همیاری شما جامعه دانشگاهی در محیط مقدس علم و دانش در مسیر رونق و شکوفایی چرخه های تولید علم و دانش و ایجاد دانشگاه تمدن ساز با شتاب بیشتری حرکت کرده و در پرتو حق تعالی، آینده ای روشن را محقق سازیم.
امید است، اساتید و کارکنان پرتلاش و متعهد دانشگاه در فراهم نمودن بستر مناسب برای ارائه خدمات آموزشی ، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی به دانشجویان عزیز موفق باشند.
از درگاه یگانه سبحان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت و بهروزی آرزو می نمایم.
دکتر مهدی زارعی
رئیس مرکز آموزش عالی اقلید