جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس و مسئولین
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان مرکز آموزش عالی اقلید با حضور دکتر مهدی زارعی، رئیس دانشگاه و برخی مسئولین و مدیران، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد برگزار گردید.
در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید راس ساعت ۱۳ شروع گردید، ابتدا جناب آقای حسینی، مدیر امور فرهنگی ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به دانشجویان، در مورد نحوه برگزاری این مراسم و دیگر مراسمات مختلف ملی، مذهبی، اعیاد و مناسبت های پیش رو سخنانی بیان نمودند. در ادامه دکتر مهدی زارعی نمای کلی و وضعیت گذشته و حال حاضر این مرکز را برای دانشجویان تشریح نمودند و از دانشجویان خواستند تا مشکلات خود را در قالب پرسش انتقادی یا پیشنهادی، بصورت مکتوب به مجری برنامه ارائه نمایند تا به همه سوالات پاسخ داده شود، در جلسه مذکور اعم سوالات دانشجویان حول محور کمبودها و نواقص موجود در امور رفاهی بویژه مشکلات موجود در سراهای دانشجویی، سلف سرویس و سرویس ایاب و ذهاب و امکانات ورزشی بود که رئیس دانشگاه و دیگر مسئولین به تمامی سوالات و دغدغه های دانشجویان پاسخ داده و برای حل نواقص و مشکلات موجود و یا به حداقل رساندن مشکلات قول مساعد دادند. در پایان دکتر مهدی زارعی، رئیس مرکز، ابراز نمودند که تمام توان خود و دیگر مسئولین را در راستای خدمت به قشر دانشجو و آینده سازان این مرز و بوم و برطرف نمودن مشکلات موجود بکار گیرد و برای همه دانشجویان از درگاه احدیت موفقیت و توفیق روز افزون مسئلت نمودند.