برگزاری کارگاه «استرس شغلی» همزمان با حضور پروفسور چنگیز رحیمی در مرکز آموزش عالی اقلید
دیدار پروفسور جنگیز رحیمی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شیراز و دبیر مراکز مشاوره دانشگاه های منطقه هفت کشور و سرکار خانم دکتر قوانلو دبیر محترم کارگروه مددکاری مراکز مشاوره کشور از مرکز مشاوره مرکز آموزش عالی اقلید. خاطر نشان میگردد که همزمان با این دیدار، کارگاهی با عنوان «استرس شغلی» در سالن جلسات واقع در ساختمان مدیریت مرکز آموزش عالی اقلید برگزار گردید.
در ابتدای برگزاری این کارگاه علمی-آموزشی که راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ با شرکت جمعی از کارمندان این مرکز و تعدادی از دانشجویان گروه روانشناسی برگزار گردید، ابتدا دکتر مهدی زارعی، رئیس مرکز آموزش عالی اقلید، ضمن عرض خوشامدگویی و خیرمقدم به جناب آقای دکتر رحیمی و همراهان و حاضرین در جلسه، از تخصیص بودجه و مکانی خاص جهت ورزش و برنامه های فوق برنامه برای اساتید و کارمندان در جهت کاهش و رفع استرس های شغلی خبر دادند. سپس جناب آقای دکتر رحیمی بعنوان مدرس این کارگاه علمی و آموزشی، دیدگاه ها و مطالب تخصصی در علل بوجود آمدن استرس شغلی و چگونگی رفع آن را بیان نمودند.