تجدید میثاق رئیس، اساتید وکارکنان مرکز آموزش اقلید با امام و شهداء در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس
مرکز آموزش عالی اقلید
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی اقلید، همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، دانشگاهیان مرکز آموزش عالی اقلید با حضور در یادمان شهدای گمنام، با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق نمودند. در این مراسم که رئیس مرکز، نماینده ولی فقیه در دانشگاه، جمعی از اساتید و کارکنان، با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند، ضمن غبارروبی از قبور مطهر شهدا و جنود الهی که با ایثار و یاری خداوند و استعانت از قدرت لایزال پروردگار در راه حفظ امنیت، ایران، انقلاب و اسلام از خون خود گذشتند و افول قدرت های استعمارگر غرب و شرق را رقم زدند، با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق نمودند.