مراسم استقبال و خیرمقدم به دانشجویان با حضور رئیس و جمعی از مدیران مرکز آموزش عالی اقلید

مرکز آموزش عالی اقلید

مطالب مرتبط

photo_2026-06-09_21-12-04

معرفی سرآمدان آموزشی مرکز آموزش عالی اقلید در سال ۱۴۰۴

اخبار

مرکز آموزش عالی اقلید مجوز راه‌اندازی رشته کاردانی امور تربیتی را دریافت کرد

اخبار

جهش عمرانی و بودجه‌ای مرکز آموزش عالی اقلید در سال ۱۴۰۴

اطلاعیه

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع كارشناسى آزمون سراسرى سال تحصیلی 1405-1404

اطلاعیه

اطلاعیه زمان برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول 1405-1404

1767006852-695262846a12b-photo23118162517

اختتامیه مشترک جشنواره‌های حرکت و رویش و هفته پژوهش در مرکز آموزش عالی اقلید برگزار شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم استقبال و خیرمقدم به دانشجویان با حضور رئیس و جمعی از مدیران مرکز آموزش عالی اقلید برگزار گردید.
پس از فروکش کردن همه گیری ویروس کرونا و حضوری شدن کلاس های دانشگاه پس از حدود ۲ سال، امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ همزمان با حضور دانشجویان در کلاس های درس، دکتر مهدی زارعی، رئیس مرکز آموزش عالی اقلید و حجت الاسلام والمسلمین دکتر شریفی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اقلید و جمعی از مدیران و کارکنان این مرکز با حضور در برخی از کلاس های درس، با تقدیم گل و هدیه از دانشجویان استقبال نمودند.
دکتر مهدی زارعی، ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی طی سخنانی حضور دانشجویان را در دانشگاه مایه ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان و کادر آموزشی دانستند و برای دانشجویان آرزوی موفقیت و سربلندی در طول دوران تحصیل نمودند و همچنین حضور پر شور دانشجویان در دانشگاه ها را باعث ایجاد فضای پر از تحرک، نشاط و تکاپو در بین دانشجویان و رشد بنیه علمی دانشگاه ها دانستند.
همچنین در پایان، از مراکز رفاهی و سلف غذاخوری و نحوه ی خدمات دهی آنها به دانشجویان، بازدید بعمل آمد.