بازدید ریاست، معاونت دانشجویی، آموزشی و پژوهشی و مدیر فرهنگی و اجتماعی مرکز آموزش عالی اقلید از سراهای دانشجویی به مناسبت هفته ی خوابگاه ها
مرکز آموزش عالی اقلید
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی اقلید، ریاست محترم با همراهی معاون دانشجویی، آموزشی و پژوهشی و همچنین حضور مدیر فرهنگی و اجتماعی مرکز آموزش عالی اقلید، از سراهای دانشجویی در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه بازدید نمودند.
در این بازدید ها که با جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولین همراه بود، مقرر گردید که از هر خوابگاه یک اتاق به عنوان اتاق برتر انتخاب گردد و در برنامه های آتی دانشگاه از اعضای اتاق تقدیر بعمل آید.
همچنین در پایان این بازدید ها که از خوابگاه های ۱۷ شهریور، ۱۵ خرداد و فاطمی انجام گرفت، توسط دفتر مشاوره و سلامت دانشگاه به هر کدام دانشجویان عزیز، یک قرص ویتامین D توزیع گردید.
این برنامه در طول هفته خوابگاه ها برای کلیه سراهای دانشجویی مرکز آموزش عالی اقلید اجرا خواهد شد.