برگزاری مراسم تجلیل از اساتید مرکز آموزش عالی اقلید

مرکز آموزش عالی اقلید

مطالب مرتبط

photo_2026-06-09_21-12-04

معرفی سرآمدان آموزشی مرکز آموزش عالی اقلید در سال ۱۴۰۴

اخبار

مرکز آموزش عالی اقلید مجوز راه‌اندازی رشته کاردانی امور تربیتی را دریافت کرد

اخبار

جهش عمرانی و بودجه‌ای مرکز آموزش عالی اقلید در سال ۱۴۰۴

اطلاعیه

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع كارشناسى آزمون سراسرى سال تحصیلی 1405-1404

اطلاعیه

اطلاعیه زمان برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول 1405-1404

1767006852-695262846a12b-photo23118162517

اختتامیه مشترک جشنواره‌های حرکت و رویش و هفته پژوهش در مرکز آموزش عالی اقلید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی اقلید، مراسم تجلیل از اساتید مرکز آموزش عالی اقلید با حضور دکتر مسلم صالحی نماینده پرتلاش مردم شریف شهر اقلید و سرحد چهاردانگه، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا گشول امام جمعه محبوب شهر اقلید، مهندس منصوری فرماندار جهادی شهرستان اقلید و دکتر مهدی زارعی رئیس مرکز آموزش عالی اقلید و حضور پرشور اساتید و کارمندان مرکز آموزش عالی اقلید در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید.


در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته ی معلم و استاد برگزار شده بود، دکتر مهدی زارعی ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته ی معلم به اساتید حاضر در جلسه، به ارائه گزارش عملکرد حضور خود در مدت کسب مسئولیت ریاست مرکز آموزش عالی اقلید پرداخت.

همچنین در ادامه مراسم، امام جمعه و نماینده و فرماندار شهرستان اقلید هر کدام بطور جداگانه ضمن تبریک مقام استاد، به بیان اهمیت جایگاه استاد و دانشگاه ها در روند رشد فردی و پیشرفت شهرستان پرداختند

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم