برگزاری مراسم تجلیل از اساتید مرکز آموزش عالی اقلید
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی اقلید، مراسم تجلیل از اساتید مرکز آموزش عالی اقلید با حضور دکتر مسلم صالحی نماینده پرتلاش مردم شریف شهر اقلید و سرحد چهاردانگه، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا گشول امام جمعه محبوب شهر اقلید، مهندس منصوری فرماندار جهادی شهرستان اقلید و دکتر مهدی زارعی رئیس مرکز آموزش عالی اقلید و حضور پرشور اساتید و کارمندان مرکز آموزش عالی اقلید در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید.
در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته ی معلم و استاد برگزار شده بود، دکتر مهدی زارعی ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته ی معلم به اساتید حاضر در جلسه، به ارائه گزارش عملکرد حضور خود در مدت کسب مسئولیت ریاست مرکز آموزش عالی اقلید پرداخت.
همچنین در ادامه مراسم، امام جمعه و نماینده و فرماندار شهرستان اقلید هر کدام بطور جداگانه ضمن تبریک مقام استاد، به بیان اهمیت جایگاه استاد و دانشگاه ها در روند رشد فردی و پیشرفت شهرستان پرداختند