دیدار رئیس و مسئول نهاد ولی فقیه دردانشگاه و جمعی از کارکنان مرکز آموزش عالی اقلید با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهر اقلید در اولین روز از هفته دفاع مقدس
در اولین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از دانشگاهیان و کارکنان مرکز آموزش عالی به اتفاق رئیس مرکز و نماینده ولی فقیه در دانشگاه، در فضایی صمیمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اقلید دیدار نمودند.در این دیدار که پس از اقامه نماز ظهر و عصر در محل مسجد جامع اقلید برگزار گردید، جناب آقای دکتر زارعی رئیس محترم مرکز آموزش عالی و حجة الاسلام والمسلمین آقای دکتر گرایی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری (دامة برکاته) در دانشگاه هر کدام در سخنانی ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، بر لزوم پاسداشت رشادت های شهداء و ایثارگران دفاع مقدس که اکثر آنان تربیت یافتگان دانشگاه ها و مراکز علمی کشور بودند،پرداختند.در ادامه حجة الاسلام والمسلمین طالبی، امام جمعه محترم اقلید ضمن خوش آمدگویی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، بر لزوم رفع مشکلات جوانان و دانشجویان تاکید نمودند و خواستار تداوم مکتب شهید سلیمانی در میان قشر دانشگاهی و علمی کشور شد. هرچند در این دیدار همانند سال های گذشته، دانشجویان،انجمن ها و تشکل های دانشجویی، به دلیل وضعیت موجود کرونایی حضور نداشتند، اما از آنان بعنوان ارکان اصلی گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری نام بردند